تبلیغ 118 | ثبت آگهی رایگان

آگهی تبلیغاتی مشاغل لوازم جانبی موبایل ✅ تبلیغ 118

  • افزودن به علاقه‌مندی 99 بازدید

    بانک شماره موبایل مشاغل کشور

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
  • افزودن به علاقه‌مندی 109 بازدید
  • لوازم جانبی موبایل

    مشاغل لوازم جانبی موبایل

    با پیشرفت علم و تکنولوژی و وارد شدن وسایل دیجیتالی مانند موبایل های هوشمند رفته رفته مشاغلی مربوط به لوازم جانبی موبایل، وارد جامعه شد. از جمله مشاغل لوازم جانبی موبایل میتوان به تاسیس مغازه لوازم جانبی انواع موبایل های هوشمند اشاره کرد. راه اندازی و مدیریت مغازه لوازم جانبی نیازمند دانشی است که در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد. ابتدا بهتر است تا با آماری رسمی از تعداد موبایل های فروخته شده در جهان مقاله را شروع کنیم. براساس آمار در 10 سال اخیر حدود 125 میلیون موبایل و تبلت در جهان فروخته شده است. شما برای شغل فروش لوازم جانبی موبایل حتی نیاز به مغازه هم ندارید! شما میتوانید تا با ثبت آگهی رایگان در تبلیغ 118 کسب و کار خود را معرفی و رونق دهید. ضمن اینکه شما میتوانید تا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و... شغل خود را تبلیغ کنید.  

    آگهی مشاغل لوازم جانبی موبایل

    شما در اولین قدم به منظور تاسیس مشاغل لوازم جانبی موبایل باید به صورت دقیق برنامه ریزی کنید. در برنامه مذکور شما نیاز دارید تا اهداف و طرح های تجاری خود را تعیین کنید. همچنین شما باید فکری درباره تبلیغات خود کنید. تبلیغات اصلی ترین راه معرفی محصولات و برند شما به مردم جامعه است. در مرحله بعدی شما باید هزینه های راه اندازی مشاغل لوازم جانبی موبایل را برآورد کنید. این هزینه ها میتواند شامل هزینه های حمل و نقل و ارسال محصولات، هزینه های خرید محصولات، حقوق کارمندان و... میباشد. در صورتی که شما قصد داشته باشید تا مغازه ای تاسیس کنید، نیاز دارید تا هزینه اجاره و یا حتی خرید مغازه را هم محاسبه کنید. راه حل پیشنهادی ما به شما عزیزان در خصوص کم کردن هزینه پیدا کردن شریک کاری و یا وام گرفتن است. شما میتوانید تا با ثبت آگهی مشاغل لوازم جانبی موبایل، اقدام به پیدا کردن شریک و یا معرفی شرایط خود کنید. در اقدام بعدی شما باید افراد و یا مغازه هایی که محصولات خود را با قیمتی پایین تر از سطح بازار به فروش میرسانند پیدا کنید. از عمده لوازم جانبی موبایل میتوان به انواع قاب، گلس، شارژر، پاوربانک، هدفون، هندزفری، کارت های حافظه و... اشاره کرد. همچنین حین خرید محصولات مغازه و یا وبسایت خود به این نکته حتما دقت کنید که وسایلی که قصد خرید آنها را دارید مطابق سلایق روز جامعه باشد. سعی کنید تا اجناسی متفاوت و خاص را خریداری کنید تا مورد توجه افراد قرار گیرد.  

    مراحل راه اندازی و تاسیس مغازه لوازم جانبی

    در صورتی که شما قصد داشته باشید تا برای مغازه خود فروشنده استخدام کنید، بخش قابل توجهی از بودجه ماهیانه شما صرف پرداخت حقوق آنها خواهد شد. به همین دلیل هم پیشنهاد میشود تا در صورت امکان مقداری از اجناس خود را درون انبار نگهداری کنید تا بتوانید در روز مبادا آنها را به فروش برسانید. لازم به ذکر است بازار هدف شما تمام کسانی هستند که دارای موبایل های قدیمی و یا حتی جدید میباشند. درآمد مشاغل لوازم جانبی گوشی بستگی به مکان مغازه شما و هزینه های ماه جاری شما دارد. اما در قاعده ای کلی میتوان درآمد ماهیانه این شغل را در حدود 50 میلیون تومان تخمین زد. در این مقاله به معرفی مشاغل لوازم جانبی موبایل پرداختیم و نیازهای اولیه شما را برای شروع کسب و کار توضیح دادیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.