تبلیغ 118 | ثبت آگهی رایگان
تبلیغ 118 | ثبت آگهی رایگان

قبل از راه اندازی هر کسب و کاری بایستی به فکر معرفی کسب و کار و یا محصول خود به جامعه مخاطب باشید تا بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید. بهترین ابزار برای معرفی هر کسب و کاری تبلیغات است که برای اجرای آن روش های مختلفی وجود دارد. برای جذب مخاطب و افزایش سطح فروش در هر کسب و کاری نیاز به هزینه برای تبلیغات می باشد. شما می توانید در بسترهای مختلفی به تبلیغات کسب و کار خود بپردازید که یکی از این موارد درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل است.

برای درج آگهی در گوگل برای هر کلیک بایستی هزینه پرداخت کنید. اما روش دیگری نیز وجود دارد که رایگان است، شما می توانید به ثبت آگهی خود در یکی از سایت های نیازمندی بپردازید که هزینه ای هم ندارد.

در این صورت شما می توانید موفق به انتشار آگهی خود با درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل شوید.

 

 روش های ثبت آگهی در اینترنت با هزینه کم

برای درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید تا هزینه تبلیغات کسب و کار شما کمتر شود.

از جمله روش های ثبت آگهی در اینترنت با هزینه کم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درج آگهی در سایت های نیازمندی: در سایت های نیازمندی به دو روش می توانید به تبلیغات بپردازید که اولین روش ثبت آگهی به صورت رایگان در وب سایت نیازمندی است. روش دیگر ثبت آگهی با پرداخت هزینه مختصر است که برای قرار دادن لینک شخصی شما در آگهی و یا ویژه شدن آگهی شما است.
  • درج آگهی در سایت های معتبر: امروزه وب سایت های معتبری وجود دارند که برای ثبت آگهی ها ایجاد شده اند. از جمله وب سایت های ثبت آگهی می توان به دیوار، شیپور، ویرگول، با ما و غیره اشاره کرد.

ثبت آگهی در این سایت ها رایگان است اما اگر از امکاناتی همچون ثبت آگهی به صورت ویژه و غیره استفاده کنید، مستلزم پرداخت هزینه مختصری خواهید بود. در ابتدا برای ثبت آگهی در این سایت ها بایستی ثبت نام کنید. سپس به حساب کاربری خود وارد شوید و آگهی خود را به ثبت برسانید. اگر آگهی شما به تایید مدیر سایت برسد، منتشر می شود.

 

مزایای تبلیغات به صورت درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

همانطور که اشاره شد درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل امکان پذیر است که این روش تبلیغاتی دارای مزایایی است که عبارتند از:

  • با نمایش آگهی شما در صفحه اول گوگل، مخاطبان بیشتری به کسب و کار و محصولات شما علاقه مند می شوند که موجب گسترش کسب و کار شما می شود.
  • در این صورت هزینه ی تبلیغات شما کمتر خواهد شد ولی با این وجود بازدهی آگهی شما بالا است.
  • در این صورت برند کسب و کار شما شناخته خواهد شد و حتی موجب برند سازی خواهد شد.
  • این روش از تبلیغات به زمان و مکان وابسته نیست و به صورت شبانه روزی نمایش داده خواهد شد، همچنین محدوده دسترسی جهانی است.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *