تبلیغ 118 | ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی استخدام

وبلاگ

۳۰ آذر ۱۴۰۱ 433 بازدید
تبلیغ 118 | ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی استخدامی در تبلیغات ۱۱۸

ثبت آگهی استخدام برای صاحبان مشاغل خصوصی و دولتی که به دنبال یافتن افراد مناسب جهت کار خود هستند، بسیار اهمیت دارد. مهم است که درج آگهی به گونه ای باشد که افراد بسیاری بتوانند آن را مطالعه کنند تا روزمه بیشتری برای صاحبان کار ارسال شود. در ادامه نحوه درج آگهی رایگان استخدام در تبلیغات 118 برای این عزیزان جهت راهنمایی بیشتر توضیح داده می شود.

تبلیغات آگهی استخدامی 118

تبلیغات 118 جزء اولین و پربازدیدترین سایت‌ های ثبت آگهی استخدام در ایران است. شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و کاملاً به صورت رایگان در سایت تبلیغات 118 به ثبت آگهی ‌های استخدام یا درج آگهی استخدام بپردازید.

از این ‌رو، ما توصیه می کنیم که برای درج آگهی استخدام موردنظرتان به این سایت مراجعه کنید. حال در ادامه می خواهیم کمی بیشتر در مورد نحوه ی ثبت و درج آگهی ‌های استخدام‌ توضیح دهیم.

راهنمای ثبت و درج آگهی استخدام در تبلیغات 118

 در این قسمت قرار است که به شما کمک کنیم که چگونه ثبت و درج آگهی استخدام مورد نظرتان را به صورت شفاف و واضح و در کمترین زمان بنویسید تا افراد مناسب مدنظرتان رزومه خود را برای شما ارسال کنند و شما افرادی را که نیاز دارید را استخدام کنید.

۱_توضیح دادن در مورد شغل

۲_نوع همکاری

افراد جویای کار باید بدانند که این‌ کار به صورت حضوری یا دورکاری است.  با توجه به این مورد افرادی که نیاز به شغل حضوری داشته باشند می توانند درخواست خود را ثبت نمایند. در مقابل نیز افرادی که خواستار شغل دور کاری هستند می توانند از نقاط مختلف کشور رزومه خود را ارسال کنند.

۳_ساعات همکاری

همچنین باید ساعات همکاری با شما را بدانند، اینکه این کار به صورت پاره وقت یا تمام وقت است.

۴_حقوق و مزایا و پورسانت

خوب همان طور که می‌دانید این مورد جزء مهم ترین ‌ها است و افراد نسبت به حقوق مخصوصا مزایا و پورسانت حساس هستند که شما می‌توانید با توجه‌ به شرایط این را در آگهی ثبت کنید.

۵_محیط کار

در مورد محیط کار که فقط بانوان است یا فقط آقایان و یا هر دو حتما ثبت آگهی استخدام خود کنید.

۶_وضعیت سربازی

شاید برای شما که کارفرما هستید مهم باشد که آقایان سربازی رفته اند یا خیر. این موضوع را حتما اگر به نیروی آقا نیاز دارید، ثبت آگهی استخدامی خود نمایید.

۷_داشتن برنامه‌ های آموزشی

در مورد اینکه شما برای استخدام کار مورد نظر، برنامه های آموزشی دارید یا خیر درج کنید.

۸_درج اطلاعات تماس و مکان

حتما شماره کاری خود را یادداشت کنید تا در صورت نیاز با شما تماس بگیرند. اگر جزء افرادی هستید که حتما باید قبل از استخدام مصاحبه برگزار کنید مکان محل کار خود را یادداشت کنید.

9_زمان مناسب تماس

اگر می‌خواهید با شما تماس بگیرند زمان مد نظرتان را یادداشت کنید و یا این که اگر می‌خواهید پیام ارسال کنند این را مورد را حتما درج کنید.

۱۰_اطلاعات در مورد شرکت

اگر جزء کارفرمایانی هستید که برای شرکت خصوصی یا دولتی نیرو استخدام می‌کنید حتما اطلاعاتی در مورد اینکه اسم شرکت چیست؟ در شرکت چه کارهایی می‌کنید؟ و… را توضیح دهید.

۱۱_مکان

برای اینکه افراد به محل کار شما بیایند مکان شرکت یا مغازه خود را یادداشت کنید.

۱۲_سطح تحصیلات 

با توجه‌ به‌ کار مدنظرتان سطح  تحصیلات را هم یادداشت کنید. تا افراد بتوانند با توجه‌ به‌ این‌ مورد رزومه خود را برای شما ارسال کنند.

۱۳_تعداد نفرات 

برای کار چه تعداد نیرو نیاز دارید حتما آن را یادداشت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *